Το Content Marketing είναι μια στρατηγική παραγωγής και διανομής περιεχομένου στα σχετικά κανάλια προώθησης, για την προσέλκυση κοινού. Είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για τo χτίσιμο μίας σχέσης εμπιστοσύνης, η οποία αποσκοπεί στην ενδυνάμωση του brand.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια μέθοδο έμμεσης προβολής των προϊόντων ή υπηρεσιών μιας εταιρείας. Παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές ή πληροφορίες δείχνετε στο κοινό σας ότι γνωρίζετε πολύ καλά το αντικείμενό σας. Έτσι, την ώρα της αγοράς είναι πολύ πιθανό ο πελάτης να επιλέξει το δικό σας brand.
Το Content Marketing είναι μία μακροπρόθεσμη και επαναλαμβανόμενη στρατηγική διαδικασία, η οποία απαιτεί συνέπεια.
Tip: Η δημιουργία ενός Content Calendar θα σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι και εντός προγράμματος.
Το περιεχόμενο μπορεί να ποικίλει σε μορφή και θεματολογία, ανάλογα και με τον τομέα δραστηριοποίησης της εταιρείας (άρθρα, παρουσιάσεις, έρευνες, video, infographics, audio κλπ.). Ακόμα, θα πρέπει να είναι και σχετικό με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Το awareness αποτελεί το πιο συνηθισμένο marketing objective στις εταιρείες, ειδικά στις νεοσύστατες. Σκοπός τους είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand τους και των προϊόντων του. Η στρατηγική Content Marketing, χρησιμοποιείται για την επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς η συχνή και συνεπής δημοσίευση σχετικού περιεχομένου, βοηθάει σε αυτήν.
Το Content Marketing μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των οργανικών επισκέψεων στο site σας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των αναρτήσεων του περιεχόμενού σας στα social media. Αξιόπιστες και χρήσιμες πληροφορίες, ενθαρρύνουν τους επισκέπτες και τους πελάτες ενός e-shop να επιστρέψουν ξανά για περισσότερες.
Η παροχή χρήσιμων πληροφοριών ή tip σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία σας, καθιστά την εταιρεία αυθεντία στον χώρο δραστηριοποίησής της. Επίσης, δίνει την εντύπωση στον πιθανό πελάτη ότι γνωρίζετε πολύ καλά το προϊόν σας με αποτέλεσμα να απευθυνθεί σε εσάς όταν το αναζητήσει.
Το Content Marketing βοηθά τους δυνητικούς πελάτες να αποφασίσουν και να προχωρήσουν ταχύτερα στην αγορά των προϊόντων / υπηρεσιών που αναζητούν. Ένα σχετικό περιεχόμενο που παρουσιάζει ξεκάθαρα τα πλεονεκτήματα χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, θα βοηθήσει τους πελάτες να επιλέξουν το δικό σας brand.
Ένα σχετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό στην σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Έτσι, οδηγείτε ένα μεγάλο αριθμό online επισκεπτών στο site σας.
Το content strategy (στρατηγική περιεχομένου) περιλαμβάνει τον σχεδιασμό για τη δημιουργία, διαχείριση και προώθηση του περιεχομένου σας. Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο που καθορίζει τους στόχους, το κοινό, το μήνυμα και τις τακτικές που θα χρησιμοποιηθούν για την αποτελεσματική ανάπτυξη και προβολή του περιεχομένου σας.
Μερικά στοιχεία που περιλαμβάνονται σε μια στρατηγική περιεχομένου είναι τα εξής:
Καθορίζετε τους συγκεκριμένους στόχους που επιθυμείτε να πετύχετε με το περιεχόμενό σας, όπως αύξηση awareness, αύξηση πωλήσεων, δημιουργία εμπιστοσύνης κ.λπ.
Καθορίζετε τον buyer persona σας, τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του. Αυτό σας βοηθά να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα απευθύνετε και θα τους ενδιαφέρει.
Καθορίζετε τα βασικά μηνύματα που θέλετε να “περάσετε” μέσω του περιεχομένου σας. Επίσης, επιλέγετε τη θεματολογία που θα έχει το περιεχόμενο σας, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας.
Καθορίζετε τα κατάλληλα κανάλια και πλατφόρμες για τη διανομή του περιεχομένου, όπως website, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email κ.λπ. Αυτό σας βοηθά να φτάσετε το κοινό σας στα κατάλληλα μέσα και με τους κατάλληλους τρόπους.
Καθορίζετε το πλάνο και το χρονοδιάγραμμα για τη δημιουργία και διάθεση του περιεχομένου σας. Επίσης, αναλαμβάνετε τη διαχείριση των περιεχομένων σε διάφορα κανάλια και την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και την αναφορά για την απόδοση τους.
Η στρατηγική περιεχομένου περιλαμβάνει επίσης την ανάλυση των αποτελεσμάτων και τη βελτίωση της στρατηγικής με βάση αυτά τα δεδομένα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μετρήσεις, όπως δείκτες απόδοσης (kpis), μετρήσεις κίνησης στον ιστότοπο, ανταποκρίσεις στο email marketing και ανατροφοδότηση από το κοινό σας για να κατανοήσετε την απήχηση και την απόδοση του περιεχομένου σας. Με βάση αυτή την ανάλυση, μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματά της.
Η στρατηγική περιεχομένου είναι ένας πολύτιμος παράγοντας για την αποτελεσματική χρήση του content marketing και την επίτευξη των στόχων σας. Βοηθά στην οργάνωση του περιεχομένου σας, ενώ παράλληλα σας επιτρέπει να μετράτε και βελτιώνετε την απόδοσή του.
Αφού δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας, πρέπει να αποφασίσετε τα κατάλληλα κανάλια για την προώθησή του, με σκοπό το μέγιστο conversion rate.
Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να ανατρέξετε στα Google Analytics. Μέσω αυτών, έχετε πρόσβαση στα δημογραφικά στοιχεία του site σας (φύλο, ηλικία, πόλη κλπ) και έτσι μπορείτε να “καταλάβετε” το κοινό σας και να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες buyer personas. Ακόμα, μπορείτε να δείτε από ποια κανάλια έρχεται το μεγαλύτερο traffic και να στοχεύσετε σε αυτά, ανάλογα και με το target group σας.
Το Content Marketing είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να γνωρίσουν οι χρήστες το brand σας. Ακόμα, μέσω αυτού γνωρίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Με το κατάλληλο περιεχόμενο προσεγγίζουμε τους πιθανούς πελάτες παρουσιάζοντας τους χρήσιμες / ενδιαφέρουσες πληροφορίες, οι οποίες αποσκοπούν σε κάποια μετρήσιμη ενέργεια, όπως πωλήσεις (conversion).
Στην easylink παρέχουμε ολοκληρωμένη στρατηγική και συμβουλευτική Content Marketing, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.:120333104000
Εγγραφείτε στο newsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα και τις υπηρεσίες μας.