Αναρωτιέσαι μήπως ήρθε η ώρα για website redesign; Δυσκολεύεσαι να θυμηθείς πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες ανασχεδιασμό στην ιστοσελίδα σου; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε πρέπει να προχωρήσεις άμεσα σε αλλαγές.
Το website redesign (ανασχεδιασμός) αφορά την σχεδιαστική αλλαγή στην συνολική δομή μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop, με σκοπό να πετύχει ένα καλύτερο user experience και επομένως περισσότερο traffic και πωλήσεις.
Η εμφάνιση της ιστοσελίδας σου είναι η εταιρική σου “βιτρίνα”, γι’ αυτό και πρέπει να είναι προσεγμένη.
Το 75% των καταναλωτών υποστηρίζει ότι κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με βάση την εμφάνιση του website της. Επομένως, είναι σημαντικό να επενδύσεις, τόσο σε μία αισθητικά όμορφη όσο και σε μία λειτουργική και εύκολη στη χρήση, ιστοσελίδα.
Είναι πολύ πιθανόν η ιστοσελίδα σου να μην φέρνει τα αποτελέσματα που θέλεις, όπως π.χ. αρκετό traffic, άρα και πωλήσεις. Αυτός είναι σίγουρα ένας λόγος για να αρχίσεις να σκέφτεσαι το website redesign. Αν έχεις μία σύγχρονη και όμορφη ιστοσελίδα, η οποία όμως δεν φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τότε δεν έχει καμία χρησιμότητα.
Συνήθως οι πιθανοί σου πελάτες στρέφονται στο website σου για να πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, αντί να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς μαζί σου. Επομένως, αν δεν βρουν εύκολα αυτό που ψάχνουν, είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούν σε κάποιον ανταγωνιστή.
Επιπλέον, συμβαδίζοντας με τα σημερινά δεδομένα όπου όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν online αγορές μέσω του κινητού τους, το website σου θα πρέπει να έχει responsive design, ώστε να μπορεί ανταποκρίνεται και σε mobile συσκευές.
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η ιστοσελίδα σου λειτουργεί ως βιτρίνα της επιχείρησής σου.
Είναι απαραίτητο, λοιπόν, όποιες αλλαγές γίνονται στο brand ή στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε να αντικατοπτρίζονται άμεσα στην ιστοσελίδα σας.
Ένα αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης πληροφοριών, όπως το WordPress, θα σας βοηθήσει να διαχειρίζεστε εύκολα και γρήγορα το περιεχόμενο της σελίδας σας.
Το development είναι εξίσου σημαντικό με τον σχεδιασμό μίας σελίδας. Αν παρουσιάζεται κάποια δυσλειτουργία στο website σου, αυτό μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες σε κάποιον ανταγωνιστή σου.
Το website redesign απαιτεί έρευνα και επαναπροσδιορισμό των αναγκών σου. Κάθε redesign πρέπει να ξεκινάει με έναν σαφή στόχο ή/και ένα πρόβλημα προς επίλυση. Όσο πιο ξεκάθαρος είναι ο στόχος που θα ορίσεις, τόσο πιο επιτυχημένο θα είναι το redesign της ιστοσελίδας σου.
Δεδομένου ότι η ιστοσελίδα σας προορίζεται για τους πελάτες σας, είναι σημαντικό να τους ορίσετε, ώστε να καταλάβετε τις ανάγκες τους και να προβλέψετε τις ενέργειες τους κατά την παραμονή τους στην σελίδα σας.
Πριν προχωρήσεις στο website redesign, ξεκαθάρισε τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις. Οι χρήστες που επισκέπτονται για πρώτη φορά το website σου πρέπει να καταλαβαίνουν αμέσως με τι ασχολείσαι και πως θα επωφεληθούν αγοράζοντας τα προϊόντα / υπηρεσίες της επιχείρησής σου.
Αξιολόγησε τις σελίδες των ανταγωνιστών σου. Πώς είναι οι σελίδες τους; Τί στρατηγικές μάρκετινγκ ακολουθούν που θα μπορούσες να αξιοποιήσεις; Τί πιστεύεις ότι κάνουν λάθος; Χρησιμοποίησε τα δεδομένα της αξιολόγησης κατά το website redesign σου και ξεπέρασε τον ανταγωνισμό σου.
Όπως ήδη αναφέραμε, το website redesign δεν προϋποθέτει την ριζική αλλαγή της ιστοσελίδας. Το ήδη υπάρχον site σου μπορεί να έχει περιεχόμενο ή και σελίδες με μεγάλη απήχηση στους πελάτες σου. Αναγνώρισε ποιο είναι αυτό και πρόσθεσέ το στον επανασχεδιασμό, μαζί με το νέο περιεχόμενο.
Έχοντας αναλύσει τους λόγους και τα βήματα του redesign, και έχοντας κατανοήσει πόσο σημαντικό και απαραίτητο είναι για την επιχείρησή σου, θέλουμε να σημειώσουμε ότι εμείς στην easylink δίνουμε έμφαση σε σημαντικές πτυχές, όπως είναι η ταχύτητα φόρτωσης, το responsive design, η ασφάλεια των δεδομένων σου, η seo-friendly προσέγγιση, η συντήρησή του και πολλά άλλα.
Επικοινώνησε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.:120333104000
Εγγραφείτε στο newsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα και τις υπηρεσίες μας.